Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

XVI.rész: This is Mission ÉRTELMETLEN

2008.07.14. 10:31 :: xxt07

16. rész

Végre valami újabb játék (bár ha belegondolok ez most jó nekem?)

 

-          The Lost Warrior (ez értelmetlen!!!)

 

-          Hát azt mondom ez a zene elfogadható.

 

-          De az azért nem mentség hogy 30-an egyszerre 1 ellen és semmi fedezék vagy valami ilyesmi.

 

-          És az elején azok a képsorok mik voltak? És ennek mi a lényege vagy mit kell megvédeni?

 

-          Legalább írjon olyat mittomén, hogy: Védd meg a Grand kanyont az előrenyomuló lázadóktól!

 

-          De nem, bedobnak egy embert, azt se tudja, honnan jön, ennyi katona azt néha-néha esik élet meg töltény örüljön neki.

 

-          És minek változnak a helyszínek ugyanaz csak még rosszabb több ellenfél és ráadásul többfélék, még a helikopterek stb is változnak meg bunker is van…

 

-          És ez mért is értelmetlen? Azért mert tök mindegy hányszor halsz, meg mindig kezdheted a pálya elejéről.

 

-          36%

 

-          http://the-lost-warrior.freeonlinegames.com/

 

 

-          Clear Vision Elite

 

-          Te szent szar ezt a borzalmat fél órán át képes voltam játszani…

 

-          Vannak benne lehetetlen küldetések lehet különféle fegyvereket venni (nekem csak egymás után sikerült) és be lehetne indítani a Clear Visiont (ezt nem mutatom be, mert tök ugyanaz, mint a 2. része bár az nekem tetszik) és a Clear Vision 2-t, de nem megy.

 

-          Minden küldetés bukásánál 500$-t vesztesz és minden jól sikerült küldetésért 1500$-t kapsz.

 

-          Az alsó névnél ne csináljon senki semmit, mert elrontja a küldetést.

 

-          34%

 

-          http://www.freewebarcade.com/game/clear-vision-elite/

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr1567139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darquan 2008.07.14. 17:40:59

LooooL ez a Lost warrior, ez egyszerűen lool... Kirpóbáltam de kikészített :D, nem elég hogy 20 rakéta kell egy rohadt hajóba, nagy nehezen kinyírok mindenkit, felrobbantok mindent, erre mi van? Nincs vége, rohangálok mintha hasmenésem lenne, de semmi.. Nagy nehezen találok egy csávót aki beragadt a jobb alsó sarokba csak a HUD eltakarta és nem látszódott.. (úgy vettem észre hogy egy lövésre lelőtt..)... Ezeket a sikerjátékokat te hol találod?? :D brutálisak :S

xxt07 2008.07.15. 13:55:35

Hát nem is kell nagyon keresnem az összes gyerek a startlapjatekok.hu ról játszik többnyire és tapasztalatból tudom hogy az ottani játékok 9 tizede borzalmas, anno engem is kikészített az ottani játékarzenál bár néha keresek freeonlinegames.hu-n is meg a miniclipen.

Friedrich von IQ Betyár (törölt) 2009.01.01. 19:05:24

Tiszta unfer a Lost Warriorban, hogy egyszerre 30-an jönnek ellenem. És nem is reális. Minél erősebbek az ellenfelek, annál többet kell beléjük lőni. Ez még nem is lenne baj, de amikor a rakétavetővel kettőt kell lőni az ellenfélbe, az egyszerűen kikészít.
süti beállítások módosítása