Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Avatar....

2010.03.09. 19:11 :: xxt07

Nos mivel két különböző és teljesen más történet is van ugyanezen a néven, így nem mindenki előtt itszta még, hogy mire gonodolok most.

Név szerint most James Cameron Avatarjára gondolok.

Engem elnyelne a szégyen, ha a filmem miatt átneveznék a Földet.

de ezt találtam a Wikipedián: Kína déli részén találhatók a „Déli Égbolt Oszlopai”-nak hegyei (angolul: Sky Column Mountains). 2008-ban egy hollywoodi fotográfus fényképezte a helyszínt, ami inspirációt adott a filmhez. 2010-ben a hegyek nevét megváltoztatták „Avatar Halleluja hegység”-re.

 

Szerintem ez túlzás. És nem érdekel mekkora siker volt a film. Az sem, hogy nekem is tetszett.

Visszatérve oda, hogy 2 történet: a másik pedig Aang Avatar története, ami szerintem teljesen magával tudja rántani az embert. Ez nem mondható el J C Avatarjáról, ugyanis az Oscar díjakat látva valami megakadályozta, hogy teljes sikert arasson. Ettől még nem rossz a film! Nekem is tetszett nem bírtam kibolondulni belőle kb 3 napig. Viszont még mindig egy nagy filmként gondolok rá...

 

Remélem a wikis forrás tévedett. Tudom... Kína messze van... de akkor is...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr231826243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virievi 2010.03.24. 19:23:32

ez komoly? : O kicsit durva... :/ egy filmért... :/
süti beállítások módosítása