Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

XIV.rész: Megaman monster virus rally

2008.07.06. 09:13 :: xxt07

14. rész

 

-          Monster Truck Dare Devil

 

-          Szinte ugyanaz, mint a monster truck rally itt is, ha nekimész a falnak 3/kmh-val akkor kezdheted, előröl, de persze a hajón át lehet esni…

 

-          Itt is ugratni kell, ja és a kanyarodás is enyhén mondva borzalmas.

 

-          Ez a zene meg menjen a pokolba!

 

-          A 2. ugratásnál meg egy hajóra kell ráugrani.

 

-          Úgyhogy ez is fantasztikus:(

 

-          45%(Ez viszont csak ennyi.)

 

 

 

-          http://monster-truck-dare-devil.freeonlinegames.com/

 

-          Megaman X Virus Mission

 

-          Ez túl egyszerű és a grafikája is inkább arra emlékeztet, amikor 5 évesen unokatesómmal annó Nintendóztunk.

 

-          Először megnéztem az életeket, na mondom, biztos lever aztán 2-3 perc alatt szétszedtem

 

-          A limitnél nem mindig tudtam használni.

 

-          Jó hogy lehet benne healelni meg különféle varázslatok.

 

-          Azon viszont nem lepődtem, meg hogy nem gratulál, 3 perc iszonyat könnyű játékért én se tenném.

 

-          61%

 

-          http://megaman-x-virus-mission.freeonlinegames.com/

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr39555437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása