Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

XIII.rész(1/2): A hülye ember

2008.07.01. 00:58 :: xxt07

-Aludj már!

-De én nem akarok!

-Mi a...Várj mit mondtál?

-Nem akarok.

-Hát megőrültél? Éjjel 1 órakor is szarjátékokkal akarsz játszani?

-Persze... Meg.... kell... írni.... a... következő részt.

-Írd akkor, de gyorsan!

-Ajj, most csak az első felére van elég Jedi baromságom.

(A vita magamban volt)

 

13. rész(első fele)

 

-          Invasion Tactical Defense

 

-          Unalmas.

 

-          A zene még unalmasabb.

 

-          Gagyi hangefektek.

 

-          Hülye sztori. (bocs hogy így irom le de mindjárt elalszok itt a székben)

 

-          De most komolyan kell az a végére, hogy egy rakétát kilőjünk???

 

-          És most ezek UFO-k vagy mi?

 

-          Sokszor néztem mi a francért nem lövök, aztán rájöttem, hogy van külön ember a töltényekre meg a „misszió”-ra.

 

-          De akkor is, miért van egyben mindennek a tölténye?

 

-          Akkor már vagy ne legyen vagy legyen külön vagy legalább a rakéta és a géppuska legyen külön.

 

-          A Factory-ban a Factory ammo az most az egész töltényt jelöli vagy csak azt ami egy 100%-ban benne van?

 

-          Van amugy mindenféle idétlenség csészealj X-wing keverék…

 

-          A missziónál 1 ember mindig kell.

 

-          Embert is úgy kell venni lehet updatelni a gyárat.

 

-          De attól még UNALMAS.

 

-          39% (na jó lehetne 40% is de annyit meg nem ér)

 

 

Egyenlőre ennyi, mert nem akarok a gép előtt aludni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr81547053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása