Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

VI.rész: A kalózverseny és a kincsesláda kinyitásához szükséges kirakószertartás

2008.06.12. 14:52 :: xxt07

 

6.rész

 

-          Pirate Race: (unokatesóm kérésére)

 

-          A háttérzene engem úgy a 2. pálya környékén kezdett irritálni

 

-          Miért eveznek a kalózhajóval???

 

-          Na, azt nem értem, hogy miért kell a jobbra-balra gombokat nyomni, jaaa, hogy azzal kanyarodunk de, hoppá előre is ezekkel megyünk.

 

-          Nem lett volna egyszerűbb, úgy hogy pl: w vagy fel = előre, a vagy balra = balra? NEM!

 

-          Mi az Istenért nem tudom irányítani, hogy melyik oldalról lőjek?

 

-          És mióta szoktak a kalózok egymással ebben az értelemben versenyezni?

 

-          Az ágyúgolyók is velünk együtt jönnek, mert köztudott hogy az ágyúgolyók a hajókat követik egy ideig…

 

-          A 4. pályán abbahagytam, mert egyszerűen túl gyors az ellenfél…    40%

 

http://www.freewebarcade.com/game/pirate-race/

 

-          JigCircle: (unokatesóm kérésére)

 

-          Jó én eleve nem szeretem a kirakókat, de ez tényleg rossz.

 

-          Most komolyan miért nem vágja el, mint egy normális kirakós játék?

 

-          Ja, hogy ez a JigCircle na, mindegy.

 

-          Ha azt akarnám, hogy megőrüljön, egy ember lenyomnám ez elé és végigtolatnám vele.

 

-          De, ha a készítőknek az kell, hogy van 3 kör és ezekben vannak a kirakó elemei akkor játsszák végig. 57%

 

-          http://www.freewebarcade.com/game/jigcircle/

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr93516565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virievi 2008.08.16. 19:33:47

imááádlaaaaak :D:D:D:D mindezt a kedvemért :D:D:D
süti beállítások módosítása