Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

V.rész: A gyáva falusiak a vadnyugatra akarnak menekülni viszont nem tudják mi lesz itt belőlük

2008.06.10. 07:08 :: xxt07

 

5. rész

-         Sundown Shootout:

-          Nekem baromira nem jött be az, hogy ilyen furcsa az irányítás. Miért kell rámenni arra a hülye gombra? Miért nem állítja le a célkereszt irányítását?

-          Neeemmm miért hisz ettől csak jobb lesz ha a játékos nem nézi meg a how to playt akkor nem is tud játszani hacsak nem született zseninek

-          hühühühűű ez nagyon jó ötlet

-         én nem ajánlom

-          http://sundown-shootout.freeonlinegames.hu            

 

-          Pillage the Village

 

-       Szerintem ez a játék elég poénos mert sztem nem borzalmas de nem is jó.

 

-         az előző rész viszont nem tetszik ezt nem „mutatom be” de a címét leírom.

 

-          értékelés:70%

 

-         http://www.freewebarcade.com/game/pillage-the-village/

 

-         előző rész: http://www.albinoblacksheep.com/flash/castle                     15:10

 

-         kiment az űrbe és láttam a „Föld”-et (+8%)

-         kezdtem tovább játszani vele (a második résszel) és láttam, hogy lehet fejleszteni (+15%)

-         lehet menteni (+10%)

-         valamikor nem tudtam fejleszteni pedig volt rá pénzem (-10%)

-         vannak bónuszpályák (+5%)

-         superman is benne van XD (+20%)

-         rátaláltam Stella arckép utánzatára (-40%) ja de meg lehet tőle szabadulni egy időre (+5%)

-         lehet előre hátra mozgatni az emberkéket (+2%)

-         van vmi értelmes háttérzene (+5%)

találtam vmi fura jetpackes emberkét (+2%)

ai  ismét Stella (-10%)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr87512397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása