Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

IV.rész: A fantasztikus háborúk dúlta vidék és Dr.Anti-TD erődítménye

2008.06.10. 07:04 :: xxt07

 

4. rész

-Warlords: Call to Arms             Na, egy elméletileg stratégiai ját… várjunk, ÁLLJ!

 

A leírás stílusomat egy kicsit megváltoztatom, mostantól kötőjelesen írok, mert sztem így átláthatóbb lesz a szöveg csak ennyit akartam na szóval:

--- Warlords: Call to Arms           

- Na, ez egy elméletileg stratégiai játék, nos, nekem nem tetszik, mert a kb. 3 lvl-nél velem az ellenfél mindig kicseszett, mert mindig ha scoutokat küldtem abba a sorba rakott egy katonát (íjászt ritkán, mert azokat leszedtem)

- Az ellenfél, ha lovasságot küld azt én általában nem tudtam megállítani (az undeadok kivételek, mert a lovas kaszást szét lehet szedni)

- Orkjaink olyan zsenik hogy az északiak nekimennek a délieknek… tök logikus nemde?

-Nézzétek meg az alapterületet az északi orkoknál

Hát én eddig bírtam ki tovább nem voltam hajlandó játszani vele.

 

UI.: Egymás ellen egész jo játék.

 

-         Ja, igen egy jó tanács a sötétbarnáknak ne menjetek neki.

-          http://www.freewebarcade.com/game/warlords-call-to-arms/                          

 

--- Anti-TD

-         Mi az Isten ez???

-         A lényege az, neked küldened kell az egységeket és a gép meg véd!

-         EZ NEM IGAZ!!! MI EBBE A JÓ?!MÉRT VAN FELCSERÉLVE?

-         És 1 kis figyelmetlenség nem irja h az egység mennyit sérül…

-         Kevés a pénz

-         http://www.freewebarcade.com/game/anti-td/

-         Nem ajánlom…

 

--- Age of Castles

-          Na ennek semmi értelme

-          Hogy miért van ennek stratégiák közt a helye?

-          http://www.arcadetown.com/ageofcastles/gameonline.asp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr3512395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása