Rossz Internetes Játékok Sorozat

Hát én írtam egy sorozatfélét amiben internetes játékokat "mutattam be" és hát valahogy kedvet kaptam beírni ide is.Eddig nem mutattam senkinek sem.Remélem tetszeni fog. FIGYELEM! A JÁTKOK TÖBSÉGE KERÜLENDŐ!:) leveleket ide küldjétek: xxt07@c2.hu Játékokat lehet ajánlani bárhol.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

XX.rész: Visszatértem

2008.08.15. 12:11 :: xxt07

Az antarktisz-i kunyhómban ültem, miközben laptommal a digitális hálozat része lettem. Kutattam három bizonyos játék után. Megtaláltam a lelőhelyeiket. Az 1. Afrikában a Jóreménység-fokánál volt elrejtve. A 2. Grönland jeges katakombáiban. A 3. Pekingben a Madárfészek stadion alatt. Elindultam hát felkutatni őket és hát sikerrel jártam.

Feltöltöm gépem adatbázisára és elmegyek lefeküdni. Az este a laptomomat elfelejtettem kikapcsolni és véletlenül 1 ember betört a gépemre és megszerezte a játékot. Odaadta az Armorgames-nek és ők csináltak 1 nagyon jó játékot az eredetit pedig megsemmisítették.

Igen ám de az ember aki ellopta feltörte az Armorgamest is és a 3 remekműből 3 borzalmat csinált. És feltöltötte az internetre.

Másnap felébredek és látom nincsenek ott a játékok megnéztem az interneten és rájöttem ellopták tőlem.

Így hát kénytelen voltam tesztelni őket és kijelenthetem:

Visszatértem eme útról másvilágról, fenyőfától és hoztam 1 borzalmat amit neked adok meg 2 undormányt amit meg ti kaptok:)

 

20. rész

 

-          Renegade Assault Force

 

-          Nos, ez 1 FPS szerű valami lenne, ha elindulna.

 

-          Mármint a menü bejön, elindítom, leír mindent (na, végre valaki ezt is leírja) és bejön a játék éssss… bejön minden csak a kép nem kivéve, ha a kép a sötétség…

 

 

-          Hát a zenéje nem a legjobb.

 

-          Az értékelést nem tudom leírni, lehet, hogy csak itt nem indul el…

 

 

-          http://renegade-assault-force.freeonlinegames.com/

 

 

-          Bubble Tanks 2

 

-          Jaj, már megint egy ez kész…

 

-          1 buborék vagy benne és a lényege, hogy egyik buborékból menj át a másikba miután szétlőttél mindent a buborékban.

 

-          Lehet fejleszteni a fegyverünket, amiből 2 is van.(?) Igen nekem nem volt kedvem eljutni addig az első 15 buborékot vertem szét csak asszem.

 

-          A menü zenéje az emberre a frászt hozza.

 

-          A játéké pedig hosszútávon idegesítő lehet.

 

-          67% (Buboréktankok háborúban!)  :D

 

-          http://www.freewebarcade.com/game/bubble-tanks-2/

 

 

-          Intrusion

 

-          Nincs háttérzene, hülye beállítások.

 

-          Ja és a rakétából, amiben ledobtak minket vagy kilőttek nem tom kirobbanunk és nekicsapódunk 1 sziklának, de nem baj kemény legény a gyerek.

 

-          És a legjobb van 1 fegyvere meg 1 bazi nagy sálja.

 

-          Az elején robot disznók vagy kutyák támadnak meg…

 

-          Ezeket persze leszedjük, de még mivel!

 

-          Hát a fegyverünk természetesen egy böszme nagy tűzgolyó köpködő izé.

 

-          A tűzgolyó amint nekimegy valaminek szikrává alakul…

 

-          És akkor jönnek, a katonák lelövöm, őket erre 7 m-t repülnek…

 

-          Ahogy én is, ha megölnek.

 

-          A grafika meg elég érdekesen van megoldva…

 

-          Ja és tudunk villanydróton lógni, de továbbmenni csak akkor, ha ugrálsz és ráesel….

 

-          47%

 

-          http://www.freewebarcade.com/game/intrusion/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszinternetesjatekok2.blog.hu/api/trackback/id/tr72617092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása